Feeffecool.bloggplatsen.se ♥

Alla inlägg under april 2012

Av Feeffe msp - 30 april 2012 20:48

Hejsan hejsan allihopa förlåt att jag inte har bloggat men har verkligen inte orkat.Men nu så kollar jag på tv eller jag ska ta och kolla på tv så  hejdå 

Av Feeffe msp - 29 april 2012 19:38

Hejsan som ni såg så la jag upp en bild som jag har ritat men jag kan bara säga en sak fin.Nu kanske jag sitter här och skryter men jag vart så nöjd jag har aldrig varit så nöjd .Men nu så ska jag gå ut eller vara inne jag vet inte riktigt men hejdå .  

Av Feeffe msp - 28 april 2012 17:23

Hejsan idag har jag gått på stan och jag köpte ingenting .Sen gick jag och min syrra hem till sig och vi åt när vi kom hem.Hon skuller färga håret men iallafall det har varit en jätte bra dag eller den har inte varit jätte bra men superduperduper bra .  

Av Feeffe msp - 28 april 2012 07:06

Hejsan allihopa jo klockan är ju inte så mycket men jag är fortfarande inloggad på msp.Idag ska jag gå på stan med min storasyster och det ska bli jätte kul.Men hejdå  

Hej

Av Feeffe msp - 27 april 2012 06:21

Godmorgon alla jag har just ätit frukost men asså jag orkar inte skriva mer så hejdå  juste har idrott idag i skolan men hejdå  

Av Feeffe msp - 26 april 2012 20:46

Hej nu sitter jag vid datorn och funderar på en sak och det jag funderar på är hur kan man vara så där rolig asså jag mennar från youtube klippet .Jag skrattar varje gång jag kollar på nån video det är helt knäppt men man kan ju inte hålla sig med skratt när det är så där roligt .Och jag är lite arg för att ingen är inne på msp tror jag .Men iallafall det kommer ett godnatt inlägg snart så hejdå     

Presentation


Hej hej och välkommen till min blogg :).Min blogg kommer handla om mig och livet och andra saker.Jag är född 2003 och fyller år 31 maj och är 9 år.Hoppas att ni följer min blogg ♥.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

muspekare

Naruto

Ovido - Quiz & Flashcards